Background Image

Actueel

 

Challenge Day nodigt uit tot gesprek


Als jullie ons echt zouden kennen… Challenge Day staat reeds 35 jaar voor verbinding en contact. Laat nu net dit hetgeen zijn waar Corona ons allen treft. De media vertelt ons dat jongeren het moeilijk hebben, we hebben het trouwens allemaal moeilijk, elk op onze eigen manier. Aanraken, een gewone babbel, misschien een dieper gesprek, gewoon even vertellen hoe je dag was. Een organisatie als Challenge Day vindt het lastig om niet te kunnen knuffelen, aanraken, babbelen enz,… maar het respecteren en zorgen voor elkaars gezondheid is nu de grootste prioriteit. Hoe moeilijk dat ook is nu. Van één iets zijn we overtuigd. Het komt goed! Fuiven, concerten, samen zijn,…het zal allemaal terug komen. Doch ligt Challenge Day ondertussen stil en daarom willen we graag bijdragen tot verbinding. We merken dat steeds meer en meer mensen contact zoeken met ons, soms om gewoon een babbel te hebben, maar ook om gevoelige zaken te bespreken. Graag zijn we er, want dat is wat wij doen. Daarom willen we graag aan de leerlingen die een Challenge Day hebben gehad, de mogelijkheid bieden om een zoom gesprek te hebben met één van onze leaders of medewerkers. Dit kan via deze link. De leerlingen kunnen dan kiezen uit een tijdslot naar keuze, waarna ze een uitnodiging ontvangen via mail om deel te nemen aan het online gesprek onder vier ogen. Daarom vragen we jullie vriendelijk om deze koppeling: https://forms.gle/K65DFMB75hRsh2e56 te bezorgen, via jullie vertrouwde kanalen, aan de jongeren die reeds een Challenge Day hebben gehad. Uiteraard willen we hiermee niet de taak van opgeleide therapeuten vervangen, hiervoor verwijzen we dan door naar officiële instanties, maar we willen als ervaringsdeskundigen een luisterend oor bieden aan de jongeren. Wij hopen hiermee er te kunnen zijn voor de jongeren die het moeilijk hebben. Uiteraard blijven wij ook voor jullie beschikbaar en bereikbaar voor een gesprek. Warme groet Jouw Challenge Day team


> TERUG naar het nieuwsoverzicht